Change 9 – C9

Information, Inspiration og motivation til dig, på din vej mod dine mål
Her er indlæg fra første C9 forløb

Så er det NU !!!
Om mindre end 48 timer er din nabo eller måske din genbo i gang med Forever FIT og dermed taget et valg om et sundere liv!
Hvad med dig! har du taget et valg?
Har du ikke fået købt din FIT Change 9 (C9) så køb den i dag og vær med til start igen om 9 dage humørikon
Vær med fra start https://www.facebook.com/groups/ForeverTeamDanmark.FIT/
De bedste hilsener
Claus Sylvest Ishøy

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Det handler om at ændre din livsstil på lang sigt!
FIT C9 er ikke et hurtigt fix, men en del af et forløb på 69 dage og er ikke nødvendigvis let at gennemføre 100 % efter bogen. Men vil absolut være det hele værd.
Alle kan være med og det gælder om at du gør dit allerbedste, så du selv er tilfreds med resultatet.
Vi vil gå gennem CHANGE 9, F.I.T. 1 og F.I.T. 2 – Sammen! Med daglig motivation, inspiration og hjælp, ikke kun fra os men også fra andre Forever FIT’ere, en ny og vedvarende livsstil er så meget lettere at opnå sammen. Og vores ambassadør Nick Söderblom vil træde til som personlig træner for os i gruppen, hvad siger i til det!

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

En virkelig god ting ved Forever FIT er workout videoerne. De viser dig hvordan du udføre alle øvelserne i programmet og du kan se dem så tit du vil. Giv dig selv muligheden for at forberede dig selv og øvelserne vil føles meget nemmere!
Du finder alle videoerne her http://www.foreverliving.dk/fit#4

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Så du har besluttet dig for at se bedre ud og føle dig bedre!
Nu har du behov for at forberede dig selv for dit videre forløb til dit mål, ser du det for dig?
Frem for alt, tænk på på den lang bane, husk talemåden, Rom blev ikke bygget på en dag, det samme gælder din nye livsstil. Der er ingen genveje når det gælder om at ændre vaner. FIT C9 er en fantastisk måde til at reboote din krop og forberede den til en ændring i din livsstil. Men der er først med med F1 og F2 magien sker, Magien der vil give dig de blivende forandringer,
Vi ser oprigtigt frem til at se magien skabe din forandring!

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Hjælp dig selv og bliv de usunde fristelser kvit.
Tjek alle de friske opskrifter ud fra bruchuren i FIT programmet.
Lav en plan over hvad du vil prøve og lav en indkøbsliste til dit nye liv.
Og nu, Ryd ud i dit køleskab og køkkenskabe og gør plads til de nye sunde produkter, som du ganske snart vil elske! Vil du starte i dag? Prøv denne smagfulde smoothie.

Forever Livng FIT C9
Forever Livng FIT C9

At sætte mål er let, men at sætte opnålige mål er knap så let, også selv om du bruger S.M.A.R.T metoden… Her er vores couch Åsa Nyvall’s to bedste tips:
1. Spørg dig selv: Hvorfor vil jeg gøre dette?
Du har brug for et stærk og personligt ”Hvorfor”. Bre at sige til dig selv at du vil være mere FIT er ikke nok. Du har brug for at føle hvad det betyder for dig at gøre det. Lad os sige du vil have mere energi. Hvorfor? Fordi du ikke vil være trær hele tiden? Og hvorfor så det? Fordi du gerne vil være I stand til at lege mere med dine børn.? Hvorfor vil du det? Bliv ved med at spørge dig selv indtil du findet et svar der virkelig rører dig dybt og personligt. Når du har fundet det svar har du fundet dit ”Hvorfor”
2. Sæt din strategi
Når du har fundet dit “Hvorfor” er dit næste skridt at arbejde på din strategi. Hvilke undskyldninger bruger ofte du når du gerne vil undgå at gøre ting du ikke kan lide? Hvilke firhindringer har du behov for at klare for at få succes? Find dig et stykke papir lav to kolonner, skriv dine forhindringer og dine undskyldninger i den venstre og i den højre skriver du hvad du vil gøre for at overkommer dem.

Held og lykke med dine mål

Og lige en anden ting – Hvis du vil i gang med C9 husk at nedskrive din vægt og dine målinger før start, Hvordan du gør, finder du på side 19 i den håndbog, der følger med i C9 pakken.
Der er nu kun få timer til start!

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

I morgen er første start på C9, ni dage til at starte din rejse hen i mod din nye livsstil.
Fortæl dine venner og familie hvad du er i gang med. De kan støtte dig når det bliver hårdt. Jo flere der ved du er i gang med C9 og kender dine mål, jo svære er det for dig at give op.
Tjek ind i din gruppe Forever Team Danmark – FIT hver dag og lad dig blive inspireret af os, af andre og så du kan motivere andre. Vi er alle her for at hjælpe og gøre dette sammen!

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

 

Dag 1
Lad os gøre det! Jeg håber du er lige så opsat på det som os.
Dette er den første dag på C9 programmet for dem der vil have en kickstart. De her første to dage vil være hårde! – Men du kan gøre det, der er jeg ikke i tvivl om. At indtage så få kalorier kan gøre dig træt og sulten. Men giv ikke op, hold ud. Hold dine mål for øje og tænk på at det kun er i kort tid det er hårdt. Gør dette til en dejlig dag at huske, på trods af at det kan være hårdt. Gør noget godt for dig selv, læs en bog, gå en tur i et lavt tempo og indtag de dejlige indtryk du møder på din tur eller tag en dejlig kop te eller kaffe, men en ven (Ja, du må gerne drikke kaffe og te, så længe der er uden sukker og mælk). Min egen holdning til det er at jeg mener det bør være økologisk grøn eller hvid te og kaffen bør også være økologisk men bør også være langtidsristet. I det hele taget mener jeg økologiske varer er det du hovedsagligt bør holde dig til da du herved undgår at forgifte kroppen.
Hvordan går dagen for dig? (Skriv gerne en kommentar i løbet af dagen)

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 2
Godmorgen seje dig, du er nå nået til din anden dag!
Hviiis sulten skulle indtræffe, er det en god idé at have nogle tricks i ærmet, du hurtigt kan hive frem.
– Drik mere vand
– Vent et stykke tid
– Brug den frie liste
Vand giver dig en velkommen følelse at maven er fyldt eller af mæthed ligefrem, når sulten rammer. Og desuden er vand godt for dig. Sult kommer ikke gradvist i løbet af dagen for til sidst at blive ukontrollabel. Tvært imod, sult rammer lige pludseligt og forsvinder en kort tid efter. Sag tag det roligt og vent et lille stykke tid – Foretag dig noget andet du kan fokusere på. Har du virkelig behov for en snack?
så forkæl dig selv med noget fra den fri mad liste. Her vil du finde frugt og grønsager med et lavt GI og få kalorier.
Ha’ en fantastisk dag i dag

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 3
I dag, giver personlig træner og Forever ambassadør Nick Söderblom os gode råd om hvordan du bør træne når kroppen kører på et lavt antal kalorier.

For at tabe sig i vægt kræver generelt at brænde flere kalorier end du spiser. Men at yde dit bedste når du lever på færre kalorier end normalt, kan være hårdt. Lavt blodsukker vil få din puls til at stige. Det er nemt at føle sig drænet for energi. I løbet af disse dage sørg for at holde pulsen nede. Undgå intervaltræning og de hårde træningshold til Fitness. Hold dig til gåture og cykling, men en lavere hjerterytme vil du opnå et bedre vægttab. Nøglen er at holde sig aktiv og at gøre det på en rolig måde.

Og husk i dag må du tilføje et 600 kaloriers aftenmåltid til programmet, glæd dig det snager himmelsk smile-humørikon. Prøv en af de lækre opskrifter fra brochuren. Og 600 kcal er faktisk pænt meget når du ikke har spist sønderligt meget i de sidste to dage.
Og husk at du altid i Forever Team Danmark – FIT gruppen kan få støtte og gode råd!
https://www.facebook.com/groups/ForeverTeamDanmark.FIT/

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Skulle du som ikke er kommet I gang endnu, blive inspireret til at starte, så gør dig klar til start lige efter dette C9 hold er kommet videre til F1, dvs. 23 marts kl. 6.00.
Og husk det er nemt det foregår hjemme hos selv og har du en eller flere du kan gøre det sammen med er det nemmere.
Bestil din C9 pakke allerede nu!
http://online-aloevera.dk/
og tilmeld dig FIT gruppen
https://www.facebook.com/groups/ForeverTeamDanmark.FIT/
Så er du klar til start….

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Har du planlagt din 600 kcal aftensmad de næste par dage?
Ellers kan jeg anbefale:
KYLLINGEBURGERE MED OVNBAGTE SØDE KARTOFLER.
Ca. 120 g. mager kyllingefars, formet til burgere og stegt i
lidt (eller ingen) olie; 80 g glutenfrit hamburgerbrød med
lidt sennep; 120 g søde kartofler som pensles med lidt
olie og krydres med chillipulver, tilberedes i ovnen ved
200°C i ca. 30 min. eller til de er bløde; 4,5 dl blandede
salatblade med tomat og rødløg; top med dressing på
2 tsk. olivenolie og 2 tsk. balsamico.
Vi, Bettina og Jeg, valgte at lave lidt flere sødekartofler og lidt mere salat i stadet for brød, da specielt jeg ikke er til lyst brød. Men for dælen da den smagte godt. Jeg er sikker på de andre retter ville have smagt mindst lige så godt på denne dag, men det var vores valg.

og så er der jo flere lækre velsmagende opskrifter i C9 håndbogen:-)
HUSK at tjekke ind i ‘Forever Team Danmark – FIT’ gruppen og få en optankning motivation!

KyllingBurger
Forever Living C9

Dag 4
At ændre sin livsstil sker ikke på en dag, så det er vigtigt at du bevare fokus på det mål du har sat dig. Gør dit mål visuelt på et stort stykke papir eller digitalt på Pinterest , der viser dit mål og hvorfor du satte det!
Fyld det med farver, billeder og andre ting der kan hjælpe dig med at holde din entusiasme og dit fokus. Din hjerne tænker i form af billeder, lyde og dufte, men det er følelsen bagved der stadfæster det, så vælge et billede der trigger den rette følelse i dig, det er en god og effektiv måde at holde sig fokuseret. Og husk at hakke dagens gøremål af, det hjælper dig med at holde dig motiveret – Dag for dag
Du er sej – Vær stolt af dig selv

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 5
Drik Vand, Vand, Vand… men hvorfor er vand så vigtigt?

Ud over at hjælpe dig med at føle mindre sult, er vand også vigtig i forbindelse med træning, for både udholdenhed og dine muskler. Plus, vand holder din hud pæn og smidig, så ikke noget med at holde tilbage med væskerne.
Hvis du synes vand er kedeligt så pep med en skive citron, nogle bær eller nogle mynteblade.

Viste du at det at du drikker koldt vand gør at du brænder kalorier, da din krop bruger ekstra energi til varme det op igen.

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 6
Til alle Jer C9’ere – Godt gået!
Du er nået mere end halvvejs i programmet og nu er en go’ dag at tjekke dine målinger igen og holde styr på hvor du er på vej hen. Forkæl dig selv med at give dig selv en præmie, måske en dejlige Spa oplevelse? Vores dejlige Aroma spa Collection har alt hvad du behøver.

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 7
Bruger du den frie fødevare liste? Det burde du! Frugt og grønsager er en god følgesved på din vej til en ny livsstil. Tag en tur i dit lokale supermarked og se hvilke lækkerier de har at byde på. Og nu, da du er i gang med at ændre din livsstil – Vov at prøve noget nyt.

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 8
Hvordan har du det I dag?
Dagens tip er om at være til stede nu og her. At give sig selv tid til at tænke er fantastisk, men nogle gange ender tankerne med at blive brok over ting der allerede er sket eller at bekymre sig om fremtiden. Når dette sker, forsøg at slippe de tanker og fokuser på nuet.
Din tid er lige nu og her!!

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Dag 9
Sidste dag I Change 9, super flot alle sammen! Sidst på dagen er det tid igen til at tjekke dine målinger. Føl dig stolt af dine præstationer. Og så er det tid til at forberede sig på din videre rejse. Fortsæt din gode rytme med at 30 minutters træning og dine sunde madvaner så er de næste 30 F1 dage en fornøjelse at komme igennem.

Forever Living FIT C9
Forever Living FIT C9

Er du klar til I morgen?
1. Har du sat dine mål? Hvis ikke så gør det med det samme. SMART modellen er et godt værktøj. Det betyder at dit mål bør være Specifikt, Målbart, Attraktivt, Realistisk og Tidsbestemt. Og så spørg dig selv hvorfor du vil gøre det. Vær ærlig over for dig selv, svaret skal vække dybe følelser i dag.
2. Ryd ud i køleskabet, hvis der er behov for det, du kan ikke jo ikke spise noget der ikke der!
3. Registrer dine målinger og beslut dig for hvilken dag du vil følge op på din succes.
4. Planlæg måltiderne for den næste uge, med hjælp fra FIT håndbogen og tag ud og handle ingredienserne ind og kun dem.
Tjek ind igen i morgen og få inspiration til en go’ start på 30 F1 dage

SMART
Forever Living FIT C9

 

Skriv et svar